followers ( ipaN )

Monday, March 14, 2011

wahh....!!!

hikayat merong mahawangsa

review filem merong mahawangsagempak gla ini certa...!!
meh nenek nk cter ckit jln cter nyer!!....
okey nenek mula erkkk?? hehe,,, cternye b'kisarkn pengembaraan Merong Mahawangsa yg mnjadi pengawal kpda Putera Empayar Rom yg nk p Asia Tenggara to wed a beautiful Chinese princess from the Han Dynasty......
prkhwinan tu brtujuan mnyatukn kdua2 empayar dn dlakukn d tnah yg blom djajah mna2 empayar.. owang puteh kta natural grounds...hoho,,, yg trletak d'antara empayar barat&timur.... tp sedeynya Armada Merong Mahawangsa kna seqang oleh pirate nation of Geruda n puteri tu pula kna curik culik....hokho0ok!!
dh sdah!! nenek x laqat ag dh!! p men jaoh2 nenek nk tdo,,,
ahahahahk!! klu cigu swoh aku wat sinopsis kembara amira tegagap2 nk tles,,,, klu yg nie aku ingt plk... huuyoo0o,,,
nie larh caranya utk aku ingt sjrah yg brlaku,,,!! ahahahkxx!! klu x HAAMMMPEEHHH,,,
ap tnggu ag ,,, p larh tngok!! ahahakxx!! utk memartabatkn filem mlayu,,, jgn seseklie kamu2 blie yg cetak rompak,,,filem ni jga dtayangkn 60 buah negara t'masuk Perancis, Amerika Syarikat, German n Rusia... jom2!! ending crta ni pon best wlaupun  ad 2,3 owang dari 8 owang mmber aku nangis,,,, ahahahkzxx!! aku?? msty larh x....coz aku nie aty keqing!!(mmber2 ckp x b'perasaan) ahahahakxx!!,,,

No comments:

Post a Comment